Friend of the brand

Een nieuwe manier om aan te sluiten bij het House of Hospitality is als vriend van het netwerk. Als ‘Friend of the brand’ ondersteun je de ambities van het netwerk: we werken samen aan loopbaanmogelijkheden voor ieder hospitality-talent.

‘Friend of the brand’ is een laagdrempelige manier om het netwerk van bedrijven, opleiders en (young)professionals op een eigen manier te vergroten en te versterken. Je laat ermee zien dat je support geeft aan de gemeenschappelijk belangen van de hospitality-sector. Betrokken organisaties en enthousiaste professionals stappen naar voren als vriend, als ambassadeur, vanuit het gedachtengoed van het netwerk. Iedere organisatie kan zo een bijdrage leveren aan het belang van het vinden, binden en boeien van hospitality-talent voor de gehele sector. Met de nieuwe overeenkomst kunnen partners kennismaken met de community, bijdragen aan de doelen en profiteren van kennisdeling. En een Friend of the brand-partner is ook bereid om zelf kennis en expertise in te brengen. Masterclasses, bedrijfsbezoeken, hosting van events, artikelen in vakbladen of social media support zijn enkele voorbeelden van bijdragen die een Friend of the Brand-partner kan kiezen. Altijd vanuit de gedachte dat we samen sterker zijn. Als Friend of the Brand betaal je een jaarlijkse bijdrage van 500 euro.

Meer weten? Download hier de brochure.

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief