Een postercampagne ter promotie van onze on the job opleidingen en werving van nieuwe studenten is te zien op Instagram en op steeds meer scholen in en om Amsterdam.
Het begon met een excursie van vmbo 3 en 4 leerlingen van de RSG Enkhuizen, een school voor vmbo, havo en atheneum. Zij bezochten in september 2023 drie hybride opleidingsomgevingen en namen een kijkje bij DoubleTree by Hilton, het DelaMar theater en het Clayton Amsterdam American Hotel. De school vroeg vervolgens om posters met een QR-code om in de school op te hangen. De serviceorganisatie heeft deze posters ontwikkeld. De poster hangt in Enkhuizen, maar wordt ook op andere scholen in de regio uitgedeeld. Ook MBO College Hilversum, een partner van House of Hospitality, promoot de opleidingen via de poster. Op ons Instagram-account komt hij ook regelmatig voorbij.
De poster is een voorbeeld van een proactieve inzet om leerlingen enthousiast te maken en direct, via de QR-code naar onze on the job opleidingen door te verwijzen. In de komende maanden willen wij meer toeleverende scholen benaderen om ook een excursie te organiseren en posters in de school te hangen. In september 2024 komt een nieuwe lichting leerling van de RSG Enkhuizen op bezoek. Hiervoor zoeken wij weer drie hybride leeromgevingen die de leerlingen willen ontvangen en rondleiden. Je kunt je alvast aanmelden bij Petra André via petra@houseofhospitality.amsterdam.