Hospitality en technologie

De wereld verandert onder invloed van slimme technologische ontwikkelingen, zoals het gebruik van (mobiel) internet, conversational app’s, robots, speech, artificial intelligence, virtual reality, augmented reality etc.

De interessante vraag is wat de positieve en of negatieve gevolgen zijn van deze veranderingen voor organisaties en mensen die werkzaam zijn in de Hospitality. En in het verlengde hiervan, wat zijn de positieve en of negatieve effecten van de toepassing van Smart Hospitality in de klantreis van bezoekers van slimme steden, openbare ruimtes, gebouwen, momenten etc.a





Meer Delen

1 maand geleden Delen Ontwikkelen

OPROEP: Uw hospitality challenge in House of Hospitality Research LAB

Als partner van House of Hospitality Amsterdam onderschrijft u als geen ander het belang van gastvrijheid in de Metropoolregio Amsterdam (MRA). Gastvrijheid die zowel zorgt voor een memorabele beleving van bezoekers en toeristen aan de stad, maar tegelijkertijd ook voor een aantrekkelijk leef- en werkklimaat. Een terrein met vele uitdagende onderzoekvraagstukken voor de regio als geheel en voor alle partners daarin. Onze studenten nemen graag die uitdaging aan.

2 maanden geleden Delen

Betrokken bewoners zijn positiever

Hotelschool The Hague studente Marijn Ouwehand verdiepte zich in de beleving van de Amsterdamse bewoners. Hoe ervaren zij het toeristisch klimaat in hun stad?

2 maanden geleden Delen

Studenten Inholland pionieren met next-level toerisme voor Amsterdam

Kan toerisme in de hoofdstad van last naar lust - voor bezoeker én bewoner? Jazeker, laten studenten van de Hogeschool Inholland zien. In samenwerking met Inholland’s Urban Leisure & Tourism Lab presenteren zij zeven frisse projecten die toerist en bewoner verbinden en de binnenstad wat lucht geven.

3 maanden geleden Delen

SMART HOSPITALITY: Gastvrijheid in een smart city

De wereld verandert onder invloed van slimme technologische ontwikkelingen, zoals het gebruik van (mobiel) internet, conversational app’s, robots, speech, artificial intelligence, virtual reality, augmented reality etc. De interessante vraag is wat de positieve en/of negatieve gevolgen zijn van deze veranderingen voor organisaties en mensen die werkzaam zijn in de hospitality. En in het verlengde hiervan, wat zijn de positieve en of negatieve effecten van de toepassing van Smart Hospitality in de klantreis van bezoekers van slimme steden, openbare ruimtes, gebouwen, momenten etc. 

7 maanden geleden Delen

Drukbezochte aftrap studiejaar

Je komt niet wekelijks in de Koninklijke loge van de Johan Cruijff Arena. De ruim honderd studenten van House of Hospitality, hun docenten, praktijkopleiders en een grote groep vertegenwoordigers van deelnemende partners kwamen er woensdagmiddag 29 augustus bij elkaar voor een feestelijke start van het nieuwe studiejaar. 

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief